Zakwaterowanie w Domach Studenta

title

Zakwaterowanie w Domach Studenta

intro

content

Informacje ogólne

Studenci mogą ubiegać się o pokój w jednym z trzech domów studenta. Wszystkie domy studenta znajdują się przy ulicy Spacerowej 1, 1A i 1B z wjazdem od strony ul. Arciszewskiego 22A. W Domu Studenta nr 1 dostępne są pokoje dwu- i trzyosobowe o podwyższonym standardzie. Na wyposażeniu pokoi 2-osobowych znajdują się 2 stoliki, 2 krzesła, 2 łóżka 2 szafki nocne, 2 półki na książki, regał, szafa ubraniowa, wieszak na ubrania oraz lodówka. Głównie 2-osobowe pokoje w DS.-1 zawierają indywidualne łazienki. Cztery dwuosobowe pokoje w DS.-3 i 4  sąsiadują poprzez łącznik sanitarny zawierający dwie umywalki, WC oraz prysznic. Na parterze Domu Studenta nr 3 znajdują się pokoje dla studentów niepełnosprawnych w tym dwa pokoje, czyli 4 miejsca przeznaczone są dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do dyspozycji osób niepełnosprawnych na parterze budynku DS-3 znajduje się winda. Wszystkie pokoje wyposażone są w pościel i bieliznę pościelową wymienianą co miesiąc. Miejsca w domu studenckim przydzielane są przez administrację Osiedla Akademickiego na podstawie złożonego wniosku on-line poprzez indywidualne wirtualne konto studenta. Lista osób, którym zostało przyznane miejsce w domu studenta jest publikowana na naszej stronie internetowej.

Po przybyciu do akademika po raz pierwszy musisz mieć przy sobie dokumenty tożsamości z imieniem i nazwiskiem, takie jak dowód osobisty, zagraniczny paszport lub legitymacja studencka (jeśli jesteś już studentem).

mapa.jpg

Zakwaterowanie w domach studenta w roku akademickim 2025/2026

Informujemy o rozpoczęciu przyjmowania wniosków o miejsce w domach studenta, które zostaną przyznane w trzech etapach.

Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenckim należy złożyć poprzez własne, wirtualne, studenckie konto w e-Dziekanacie.

W pierwszym etapie od dnia 18.06.2025 r. do 30.06.2025 r. do godziny 15.00 wnioski o miejsce w domach studenckich składają czynni studenci od II roku.

drugim etapie od 08.07.2025 r. do 25 lipca 2025 r. prawo ubiegania się o miejsce w domu studenckim otrzymają studenci pierwszego roku studiów (SPS, SDS lub studiów jednolitych 5-letnich).

trzecim etapie od 01.08.2025 r. nieobsadzone miejsca w domach studenta zostaną udostępnione w wolnej sprzedaży dla pozostałych studentów.

Warunkiem składania wniosku jest brak zaległości w opłatach za akademik oraz brak stwierdzonego łamania regulaminu porządkowego mieszkańca w trakcie dotychczasowego zamieszkania.

W trakcie rezerwacji miejsc w miarę możliwości będą brane pod uwagę preferencje zamieszkania wskazane w składanym wniosku, w polu „uwagi”. Jednakże ostateczna decyzja o przydziale domu studenta i miejsca w pokoju należy do Administracji Domów Studenta.

Informacja o przyznanej rezerwacji miejsca o numerze pokoju i domu studenta będzie widoczna w indywidualnym, wirtualnym koncie studenta.

Uwaga:
Przydział miejsc w domach studenta dla studiujących w ramach międzynarodowych programów: Wymiana Semestralna, Podwójny Dyplom oraz Erasmusa przyznawane będą przez Biuro ds. Rozwoju i Współpracy.

Informacje bieżące

Lista przyznanych  miejsce w domach studenta na rok akademicki 2025/2026:

I, II, i III ETAP do 11.09.2025 r..pdf

Powyżej zamieszczono listę numerów albumów studentów, którym przyznano miejsce w domu studenta na rok akademicki 2025/2026 łącznie we wszystkich etapach rezerwacji.

Informacja o przydzielonym numerze pokoju oraz domu studenta widnieje również w indywidualnym wirtualnym koncie studenta E-dziekanat:

Zakładka : Akademiki
Zakładka : Rezerwacje

Numer konta do wpłaty za zakwaterowanie będzie widoczny w indywidualnym wirtualnym koncie studenta E-dziekanat po zameldowaniu mieszkańca do systemu JHMS.

Zakładka : Moje finanse

Studenci, którzy otrzymali przydział miejsca w domu studenta zobowiązani są do przybycia i zamieszkania w przydzielonym pokoju w domu studenta w terminie od  30.09.2025 do 02.10.2025 r. Brak zgłoszenia się do zamieszkania w DS. we wskazanym terminie będzie skutkować anulowaniem przydzielonego miejsca.

Przypadki losowe zgłoszone drogą mailową na adres osiedle@upsl.edu.pl lub adres przydzielonego domu studenta będą rozpatrywane indywidualnie.

Osoby, które złożyły wniosek o miejsce w domu studenckim a następnie zrezygnowały ze studiów lub z innych przyczyn zostaną skreślone z listy studentów lub zrezygnowały z miejsca w domu studenckim proszone są o zgłoszenie tego faktu  na adres osiedle@upsl.edu.pl do Administracji Osiedla Akademickiego.

Tabela opłat

Zarządzenie Rektora R.021.56.25 w spr. odpłatności za korzystanie z miejsc w domach studenta przez studentów i doktorantów UP w Słupsku

W sprawach wolnych miejsc i zakwaterowania prosimy o kontakt z administracją Osiedla Akademickiego:

Hotel Asystenta

Zakwaterowanie w Hotelu Asystenta Domu Studenta 1 pracowników, doktorantów oraz osób niezwiązanych z UP w Słupsku

W celu zaspokojenia potrzeb kwaterunkowych i mieszkalnych osób zatrudnianych w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku i gości przybywających do Uczelni, w budynku Domu Studenta nr 1 wyodrębniono mieszkania i pokoje przeznaczone na Hotel Asystenta.

Poza kwaterowaniem pracowników Uczelni, którym rezerwacje dokonywane są w pierwszej kolejności istnieje również możliwość kwaterowania osób niezwiązanych z Uczelnią w pokojach przeznaczonych na Hotel Asystenta zlokalizowanego w DS.-1 dla osób fizycznych i prawnych.

Zakwaterowanie odbywa się na podstawie potwierdzonej przez administrację DS.-1 rezerwacji złożonej przez osoby zainteresowane z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych na adres poczty elektronicznej ds1@upsl.edu.pl lub osiedle@upsl.edu.pl.

Zgłaszając rezerwacje należy podać: informację o statusie rezerwującego (np. pracownik, osoba niezwiązana z Uczelnią), okres kwaterowania z podaniem daty rozpoczęcia i zakończenia kwaterowania, imię i nazwisko kwaterowanego, numer telefonu oraz wskazać ponoszącego koszty zakwaterowania (np. opłata ponoszona przez zakwaterowanego osobiście, opłatę ponosi wskazana jednostka organizacyjna Uczelni - nr limitu.). Do zawarcia umowy zakwaterowania mieszkaniec zobowiązany jest do podania miejsca zamieszkania, nr pesel.

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu kwaterowania i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wykwaterowania.

Podstawą do kwaterowania w dostępnych pokojach lub lokalach mieszkalnych, na okres dłuższy niż miesiąc jest zawarcie pisemnej umowy. Krótsze kwaterowania, jako doraźne, nie wymagają zawierania umów w formie pisemnej.

Opłaty z tytułu zakwaterowania najemca wnosi na konto Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, z użyciem karty płatniczej poprzez terminal płatniczy lub gotówką w Biurze Domu Studenta poprzez kasę rejestrującą w terminie określonym w umowie zakwaterowania. Należność za zakwaterowanie doraźne wnoszona jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia kwaterowania.

Pracownicy zakwaterowani na okres dłuższy niż miesiąc mają możliwość wniesienia opłaty za zakwaterowanie w formie potrącenia z wynagrodzenia za pracę lub innych należności ze stosunku pracy.

Mieszkaniec Hotelu ma możliwość korzystania z nieodpłatnego dostępu do Internetu w domach studenta na zasadach określonych w Regulaminie IT korzystania z sieci internetowej w domach studenta UP w Słupsku (pełna treść na dole strony w sekcji Linki).

Pełne informacje dotyczące zasad i warunków zakwaterowania znajdują się w  Regulamin kwaterowania w zasobach przeznaczonych na hotel w domach studenta UP w Słupsku umieszczonym u dołu strony w sekcji LINKI

Tabela opłat:

Zarządzenie Rektora R.021.57.25 w sprawie odpłatności za zakwaterowanie w domach studenta pracowników i osób niebędących pracownikami UP w Słupsku

Linki:

https://www.upsl.edu.pl/kontakt/ochrona-danych-osobowych

KLAUZULA - wniosek o DS-student.pdf

KLAUZULA - monitoring wizyjny.pdf

Regulamin (IT) korzystania z sieci internetowej w domach studenta UP w Słupsku

Regulamin organizacyjny OA 2024

- Regulamin porządkowy mieszkańca (w trakcie aktualizacji)

Regulamin kwaterowania w zasobach przeznaczonych na hotel w domach studenta UP w Słupsku

Adresy Administracji Osiedla Akademickiego 

Stołówka akademicka

https://osiedle.upsl.edu.pl

image

banner

hide_date

No

hide_career_banner

No

menu_hide

No

custom_publish_date

redirect_child

No

meta_title

meta_description

meta_alias