Zakwaterowanie w Domach Studenta

title

Zakwaterowanie w Domach Studenta

intro

content

Informacje ogólne

Studenci mogą ubiegać się o pokój w jednym z trzech domów studenta. Wszystkie domy studenta znajdują się przy ulicy Spacerowej 1, 1A i 1B z wjazdem od strony ul. Arciszewskiego 22A. W Domu Studenta nr 1 dostępne są pokoje dwu- i trzyosobowe o podwyższonym standardzie. Na wyposażeniu pokoi 2-osobowych znajdują się 2 stoliki, 2 krzesła, 2 łóżka 2 szafki nocne, 2 półki na książki, regał, szafa ubraniowa, wieszak na ubrania oraz lodówka. Głównie 2-osobowe pokoje w DS.-1 zawierają indywidualne łazienki. Cztery dwuosobowe pokoje w DS.-3 i 4  sąsiadują poprzez łącznik sanitarny zawierający dwie umywalki, WC oraz prysznic. Na parterze Domu Studenta nr 3 znajdują się pokoje dla studentów niepełnosprawnych w tym dwa pokoje, czyli 4 miejsca przeznaczone są dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do dyspozycji osób niepełnosprawnych na parterze budynku DS-3 znajduje się winda. Wszystkie pokoje wyposażone są w pościel i bieliznę pościelową wymienianą co miesiąc. Miejsca w domu studenckim przydzielane są przez administrację Osiedla Akademickiego na podstawie złożonego wniosku on-line poprzez indywidualne wirtualne konto studenta. Lista osób, którym zostało przyznane miejsce w domu studenta jest publikowana na naszej stronie internetowej.

Po przybyciu do akademika po raz pierwszy musisz mieć przy sobie dokumenty tożsamości z imieniem i nazwiskiem, takie jak dowód osobisty, zagraniczny paszport lub legitymacja studencka (jeśli jesteś już studentem).

Zakwaterowanie w domach studenta w roku akademickim 2025/2026

Uwaga!!!
Informujemy, że Domy Studenta Osiedla Akademickiego posiadają jeszcze wolne miejsca dla studentów. Istnieje również możliwość zamieszkania w opcji – pokój na wyłączność (pokój jednoosobowy).

Osoby zainteresowane mają w dalszym ciągu możliwość składania wniosków o przyznanie miejsce w domu studenckim on-line poprzez własne, wirtualne, studenckie konto w e-Dziekanacie oraz kontakt z Administratorem DS również w przypadku zamiany na pokój jednoosobowy.

Warunkiem składania wniosku jest brak zaległości w opłatach za akademik oraz brak stwierdzonego łamania regulaminu porządkowego mieszkańca w trakcie dotychczasowego zamieszkania.

Informacja o przyznanej rezerwacji miejsca o numerze pokoju i domu studenta będzie widoczna w indywidualnym, wirtualnym koncie studenta.

Informacje bieżące

Informacja o przydzielonym numerze pokoju oraz domu studenta widnieje również w indywidualnym wirtualnym koncie studenta E-dziekanat:

Zakładka : Akademiki
Zakładka : Rezerwacje

Numer konta do wpłaty za zakwaterowanie będzie widoczny w indywidualnym wirtualnym koncie studenta E-dziekanat po zameldowaniu mieszkańca do systemu JHMS.

Zakładka : Moje finanse

Tabela opłat

Zarządzenie Rektora R.021.56.25 w spr. odpłatności za korzystanie z miejsc w domach studenta przez studentów i doktorantów UP w Słupsku

W sprawach wolnych miejsc i zakwaterowania prosimy o kontakt z administracją Osiedla Akademickiego:

Hotel Asystenta

Zakwaterowanie w Hotelu Asystenta w budynku DS1) pracowników, doktorantów oraz osób niezwiązanych z UP w Słupsku

W celu zaspokojenia potrzeb kwaterunkowych i mieszkalnych osób zatrudnianych w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku i gości przybywających do Uczelni, w budynku Domu Studenta nr 1 wyodrębniono mieszkania i pokoje przeznaczone na Hotel Asystenta.

Poza kwaterowaniem pracowników Uczelni, którym rezerwacje dokonywane są w pierwszej kolejności istnieje również możliwość kwaterowania osób niezwiązanych z Uczelnią w pokojach przeznaczonych na Hotel Asystenta zlokalizowanego w DS.-1 dla osób fizycznych i prawnych.

Zakwaterowanie odbywa się na podstawie potwierdzonej przez administrację DS.-1 rezerwacji złożonej przez osoby zainteresowane z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych na adres poczty elektronicznej ds1@upsl.edu.pl i osiedle@upsl.edu.pl.

Zgłaszając rezerwacje należy podać: informację o statusie rezerwującego (np. pracownik, osoba niezwiązana z Uczelnią), okres kwaterowania z podaniem daty rozpoczęcia i zakończenia kwaterowania, imię i nazwisko kwaterowanego, numer telefonu oraz wskazać ponoszącego koszty zakwaterowania (np. opłata ponoszona przez zakwaterowanego osobiście, opłatę ponosi wskazana jednostka organizacyjna Uczelni - nr limitu.). Do zawarcia umowy zakwaterowania mieszkaniec zobowiązany jest do podania miejsca zamieszkania, nr pesel.

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu kwaterowania i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wykwaterowania.

Podstawą do kwaterowania w dostępnych pokojach lub lokalach mieszkalnych, na okres dłuższy niż miesiąc jest zawarcie pisemnej umowy. Krótsze kwaterowania, jako doraźne, nie wymagają zawierania umów w formie pisemnej.

Opłaty z tytułu zakwaterowania najemca wnosi na konto Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, z użyciem karty płatniczej poprzez terminal płatniczy lub gotówką w Biurze Domu Studenta poprzez kasę rejestrującą w terminie określonym w umowie zakwaterowania. Należność za zakwaterowanie doraźne wnoszona jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia kwaterowania.

Pracownicy zakwaterowani na okres dłuższy niż miesiąc mają możliwość wniesienia opłaty za zakwaterowanie w formie potrącenia z wynagrodzenia za pracę lub innych należności ze stosunku pracy.

Mieszkaniec Hotelu ma możliwość korzystania z nieodpłatnego dostępu do Internetu w domach studenta na zasadach określonych w Regulaminie IT korzystania z sieci internetowej w domach studenta UP w Słupsku (pełna treść na dole strony w sekcji Linki).

Pełne informacje dotyczące zasad i warunków zakwaterowania znajdują się w  Regulamin kwaterowania w zasobach przeznaczonych na hotel w domach studenta UP w Słupsku umieszczonym u dołu strony w sekcji LINKI

Tabela opłat:

Zarządzenie Rektora R.021.57.25 w sprawie odpłatności za zakwaterowanie w domach studenta pracowników i osób niebędących pracownikami UP w Słupsku

Uwaga – czasowe obniżenie opłat w DS3 i DS4
Zarządzenie nr R.021.79.25 w sprawie czasowego obniżenia opłaty za zakwaterowanie w Domach Studenta nr 3 i nr 4 Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku

MENU Stołówki Studenckiej

Linki:

https://www.upsl.edu.pl/kontakt/ochrona-danych-osobowych

KLAUZULA - wniosek o DS-student.pdf

KLAUZULA - monitoring wizyjny.pdf

Klauzula_RODO_kwaterowanie_w domach studenckich i Hotelu Asystenta _UP

Regulamin (IT) korzystania z sieci internetowej w domach studenta UP w Słupsku

Regulamin organizacyjny OA 2024

- Regulamin porządkowy mieszkańca (w trakcie aktualizacji)

Regulamin kwaterowania w zasobach przeznaczonych na hotel w domach studenta UP w Słupsku

Adresy Administracji Osiedla Akademickiego 

Stołówka akademicka

https://osiedle.upsl.edu.pl

image

banner

hide_date

No

hide_career_banner

No

menu_hide

No

custom_publish_date

redirect_child

No

meta_title

meta_description

meta_alias